Måndag och augusti

Jaa, jag vet att jag tjatar om samma sak här på bloggen, men hur är det egentligen möjligt...
Att det redan är augusti månad 2010??
Det är snart dags att summera sommaren, som för min del har varit en härlig sommar.. (Jag har ju förverkligat MIN barndomsdröm=Alice!) Men den summeringen, väntar jag med, för jag hoppas verkligen inte att sommaren redan är slut!

Om det blir som jag tror nu.. så kommer jag att bli ledig i nästan två veckor, i slutet på augusti och början på september! Nice!
• Man kanske skulle boka en resa??
• Höra med systeryster, om Spanien är ledigt??
• Ta bilen och bara dra någonstans, och se vart man hamnar??
Hmm..
Beslut, beslut..
Och förresten, måsta jag bestämma mig??

Ha en bra måndag och en bra vecka allesammans!
Det ska jag se till att ha!

Kram!


Postat av: helene

kom hit vetjag :-)))

Datum: 2010-08-02 kl. 17:04:01
URL: http://www.heleck.blogg.no

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: