Hoppet lever


Jag har nu även efterlyst Phoebe på Samvetet! Och ikväll har en person ringt och en annan sms´at om att dom sett en katt som ser ut som Phoebe runt krokarna i Tuna Backar.. Tobias cyklade dit direkt och letade och ropade i över en timme, men tyvärr utan resultat.. Jag stack också dit nu, efter jobbet, och gick runt där, men det är svårt i mörkret att se, så jag ska ta en tur i morgon och leta igen!
Hoppas, hoppas, hoppas att det ÄR Phoebe, som dom sett!!

Nu tillbaka till till egot=mig.. Nu har jag jobbat klart alla mina 9 dagar i sträck.. Såå skönt! Nu är jag ledig i hela tre dagar, innan helgen, som jag jobbar igen!

Det är faktiskt bara några veckor kvar tills jag ska bli mormor igen... och jag lääängtar verkligen till att få se vem det är som ligger i Ehlins mage!! Det ska bli spännande och få lära känna en till i familjen! Nu var det länge sen jag träffade Adina också.. Jag har ju jobbat så mycket, men jag hoppas att jag får träffa henne snart och kramas lite! Längtar efter att få umgås med ALLA faktiskt.. Men, jag har full förståelse för att alla har fullt upp med sitt!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen!
Hoppet lever!

Kram!

Postat av: Ulrika

<3 <3 <3

Älskar dig!

Många kramar

Datum: 2010-08-17 kl. 12:03:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: