Det börjar bli höst..

..Så är det..

I dag var det bara 7°C när jag var ut med Alice tidigt på morgonen! Burr..
Men huvudsaken är att dagarna är varma, det gör att hösten kan vara riktigt mysig!

Eftersom inget speciellt nytt händer just nu i livet, så kan jag berätta att det nya halsbandet som vi köpte för några veckor sedan till jycken, fick vi(Tobbe) spänna upp några cm idag... hon växer, så det knakar!

Jag har umgåtts med min mamma dom senaste dagarna, vilket har varit riktigt mysigt, det är så skönt att hon mår så bra nu, och att hon orkar vara med på alla långpromenader, för att titta efter Phoebe! Jag tror hon har hittat sitt favorit ställe i stan också, så nu kanske hon kan bli stadsbo hon också, så småningom!

Ikväll tror jag det blir en date med familjen Willind...?! Myyyys! Det ser jag verkligen fram mot!
Sen håller jag alla tummar och tår för IsaDoras syster också... för att lille Milo, snart ska komma ut och presentera sig!! Det ska bli mysigt att få se honom!

Nu har jag druckit upp mitt kaffe, så nu är det dags för morgonprommisen!

Kram!


Postat av: Lina

Det håller vi tummarna för ;) Hoppas du inte tar illa upp men Wille och Mellie inte att vi skriver något om det förräns de ger oss medgivande ;) Så det får vara lite hemligt om han kommer eller inte... För de vill vara lite ifred ;)

Datum: 2010-08-20 kl. 12:52:52
URL: http://linaseto.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: