A sunny day

Och jag är ledig!!
Inte för att jag har jobbat ihjäl mig, men det är en härlig känsla att det är lördag och jag är helt fri att göra vad jag vill!
Jag funderar på att kolla om det finns nån tid för massage, på mitt favvoställe...
Unna mig lite egenlyx! Vad tror ni om det?
Bra, då säger vi så! ;-)

Solen skiner, men det är riktigt kallt ute! Det märks att det drar mot höst!
Jag och Alice har tagit en långpromenad nu på morgonen.. Härligt och uppfriskande, men kallt!

Nu ska jag äta frukost.. Juice, smörgås med Gustafskorv på och 2 ägg.. Mums!

Ha det så bra allihopa, jag återkommer säkert!

Kram!

Postat av: Sveinungalva

very intersting site ..congratulation..

Datum: 2010-08-28 kl. 10:11:49
URL: http://sveinungalva.blognownow.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: