7 dagar kvar

2 dagar avklarde, och mina 22 timmar är avklarade! Skönt!
I morgon och resten av dom 7 dagarna ska jag vara hos min andra C. (Behändigt att ha samma namn på sina brukare, men inte när man ska berätta vart man är.. ingen som förstår skillnaden!)

Är trött just nu, det blir man när man jobbar i 22 timmar, och vädret gör det ju inte bättre! Grått och burrigt! Känns som om hösten närmare sig med stormsteg! Nästa vecka på måndag, börjar dom i matsalarna på skolan.. och jag är inte med! Konstigt, men skönt! Tiden har verkligen flugit iväg.. det var inte länge sen det var den 11 juni och det var skolavslutning!
Igår läste jag i bloggen, från augusti förra året... Oj, oj, oj.. Det händer sååå mycket.. Jag är glad att jag hinner och får vara med! (Med tanke på hur rädd, jag egentligen är för alla förändringar!!)
Men en sak har inte förändrats, och det är ju ensamheten... Den får jag ta och göra nått åt!!
Men som jag också brukar tjata om 2010 är mitt år!!

Nu ska jag ta mig iväg till frysdiskarna på Kvantum... Där flörtas det! =))

Kram!

Postat av: IsaDora

Ja förändringar är inte alltid lätt! Men du är så duktig som tacklar dom! Eftersom 2010 är ditt så så får vi se när McDreamy dyker upp i ditt liv! ;) KRAM!

Datum: 2010-08-10 kl. 14:52:48
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: