Tack..

..Johan, IsaDora, Tobias & Jennifer för en fantastisk trevlig kväll!!
Jag är så tacksam och glad att ni vill ta med er morsan/svärmor på era tillställningar!!
TACK!!

Vi har firat att Johan har fått ett nytt jobb...SÅÅ kul!! Grattis! 
Det är verkligen nya tider och förändringens vingslag över våra liv!! Ett spännande liv...speciellt när man är så rädd för förändringar som jag är och dom bara dyker på en som dom verkligen har gjort dom senaste åren!!
Jag håller i mig och ser fram mot flera förändringar..Jaa, ni läste rätt...tro det eller ej... Några vet jag om, och kan berätta om senare, men jag ska "go with the flow" Jag lovar!

Tack ännu en gång för en härlig kväll, jag älskar er!

Kram!

Postat av: jennie melander

jag älskar dig kära moster! <3<3<3

Datum: 2010-04-22 kl. 22:03:26
URL: http://jennimelander.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: