Påsklov

Nu så, äntligen har jag några dagars påsklov!!
Det blev några extratimmar idag, ett 24 timmarspass, istället för 22. Drygt just nu, när man är trött som bara den, men jag är förväntansfull tills det visar sig i plånboken..

Idag köpte jag en trisslott...allt för att försöka få lite extrapengar...Jag vet att jag kan låta gnällig, men jag tror inte den som varit i samma situation som jag är och har varit i , kan förstå hur det känns.. att ALDRIG ha några pengar över..och räkningarna som kommer en efter en och när man kollar sitt saldo på kontot, och det verkligen inte finns några pengar, och månaden april har bara börjat..

Då är ju hoppet det sista som lämnar en, och man hoppas, hoppas att turen ska vara på ens sida..Men inte idag då..men jag kan ju vinna en annan gång!?
 
I morgon ska jag iallafall, åka till Stockholm, och hälsa på! Det ska bli såå mysigt att få åka dit, det känns som om det var länge sen nu!

Ikväll hoppas jag verkligen att det är Greys Anatomy på tv´n..och att jag håller mig vaken!!

Kram!

Postat av: Helena

Känner igen det där om att det aldrig blir några pengar över... Och vi köper också en trisslott en gång per månad numera, för "man vet ju aldrig". :)

Datum: 2010-04-07 kl. 12:46:29
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: