Nu är s-däcken på!!

Slitna, men dom sitter iallafall på bilen!

Tack Johan, för hjälpen!!
Och tack mamma för korven...det har blivit jubel hos både familjen Willind och Lindroth idag!!

Hugo.. och min mormor & morfars gamla skidor, i garaget...det fanns så mycket "gammalt" att kolla på där, och så mycket som påminner om min mormor & morfar att jag nästan började gråta när jag gick där..

Den här bilden är till Ulrika....

Glasstund tillsammans med Johan & IsaDora!

En härlig söndag har jag haft...jag är tacksam till livet och till alla mina barn och deras familjer!
Idag fick jag en skiva av Johan med alla korten som vi tog i fotostudion för ett tag sen...UNDERBARA kort!!



Det kommer fler bilder...orkar inte välja ut fler just nu... (ja,ja..jag ÄR lat..men det finns så många fina och roliga kort att välja på, så det tar en evighet..)

Kram!

Postat av: Ehlin

Åhh va kul, har längat efter dom! Va spännande! Kul!!

Datum: 2010-04-18 kl. 18:51:50
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Ingela N

Jättefina bilder! :)

Datum: 2010-04-18 kl. 21:21:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: