Ni kan..

..kalla mig grillmästare..
Av någon konstig och outgrundlig anledning, så är det män som tänder en grill (99%, jag loooovar!) och fixar köttet (eller vad man nu grillar) medans tjejerna LAGAR maten..alltså det som görs i köket...Men idag har jag varit min alldeles egna grillmästare..Inga karlar i huset så långt ögat kan nå..så då får man kavla upp ärmarna och göra det som en kvinna oftast alltid gör..LAGA MAT! Och vi kan minsann också grilla!! Iallafall jag...!!

Snart får jag iallafall hem två hungriga karlar, som VILL äta.. nämligen Johan & Tobias, som har tränat tillsammans! Jag har sett en till karl i huset idag också, för jag fick trevligt besök av systeryster Ulrika & Conny och mamma idag! Min mamma har varit i Dalarna i en vecka, och idag kom hon hem! Ulrika & Conny passade på att kolla på en lägenhet här i Uppsala också...En alldeles för dyr en, men det kostar ju inget att titta!! Det ska bli kul och trevligt, om det nu blir så att dom också blir Uppsalabor! Jag riktigt längtar faktiskt!

Ha en fortsatt bra söndag alla!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: