Grillat

Fyndiga rubriker, måste jag få erkänna..Hihi!!

För ett år sedan den 4 april 2009 så flyttade jag och Tobias in till stan (och jag/vi trivs ju kanonbra!).
Då, på kvällen, när alla flyttlass hade kommit och uppackandet hade börjat, så grillade vi för första gången här, vi satt till och med ute och käkade!
Jag trodde faktiskt inte att det skulle kunna ske i år, men det gick!! Och det här ser ut att bli en bra tradition!
Så nu ska jag försöka att se till att ha premiärgrillningen den 4 april!!
Grillat=gilla´rt!

Grillmästarna! ♥♥

Årets första fjäril!

Crocus, en stackare som växer på min baksida!

Johan & IsaDora♥♥

Tack allihopa som har förgyllt min dag idag! Tack Jennie för att du alltid vill sova hos din galna moster och tack 
för turen på Gränbycentrum tillsammans med HELA familjen Melander och tack IsaDora för träningsrundan och tack Johan & Tobias för det fantastiskt goda köttet och sällskapet!

Kram allihopa!

Postat av: IsaDora

Tack detsamma!! Ja vi får ta om träningsrundan snart! :)

Ojojoj... Vilken blekfis man är då!!! Ska vi passa på och sola nästa gång på gymmet oxå?? ;) Kram

Datum: 2010-04-04 kl. 07:43:21
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: