Fredag

Och en LångFredag, dessutom!
Det är ju inte för Påskkärringarnas skull, som den här dagen kallas för långfredag, utan orsaken är ju något helt annat.. Att Jesus dog på Golgatakors..det är ju faktiskt därför som vi "firar" påsk! Nåja, nu har jag moralpredikat klart!

April, april...måste jag ju få erkänna också...Jag känner mig riktigt nöjd att vissa av mina kära bloggläsare trodde att jag skulle kosta på mig en hårförlägning..Moahahaha!!

Så här, blev det istället...snyft...

Näe då...tokig, är jag och det står jag för (det mesta iallafall!!) Men att inte ha mitt eget hår på huvudet, skulle jag tycka vara riktigt konstigt..men vem vet, en vacker dag, när jag är rik som ett troll, sååå...
Vissa dagar funderar jag på att ta tillbaka min riktiga hårfärg...men inser snabbt att den är grå, så jag kör nog på brunettstilen ett tag till!! Jag kan tänka mig att ha lite längre hår än vad jag har nu..men det spar jag ut själv!

Idag ska jag "ladda upp" för ett 22 timmarspass med dubbel OB-ersättning..(tjoho!)

Ha en bra långfredag allihopa, njut av ledigheten och käka inte så mycket godis!!


Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: