Det blev ett till..

..inlägg, alltså!

Men jag måste bara få berätta om vad som just hände...
 
Jag brukar varken vara lättskrämd eller panikslagen, men alldeles nyss stod jag faktiskt själv här i min lägenhet och skrek: -Vad är det som händer??
Jag trodde på fullaste allvar, att ett tåg kom och spårade ur precis här utanför...För så lät det..Men det kom en sån kastvind att det DÅNADE, som om ett tåg hade spårat ur..På båda sidorna av lägenheten smällde det i fönstren och allt blåste omkull på baksidan. Phoebe, hade jag nyss släppt ut, men han kom som ett skott tillbaka och såg lika förvånad ut som jag! Hagel och störtregn, kom det samtidigt! Jösses..

Så här såg Fyrisån ut idag, när jag tog en promenad ner på stan! Såå mycket vatten!
Och så här ser det ut på min alltan, efter stormvinden;


Jag är iallafall glad och tacksam att det INTE var ett tåg som spårade ur, utan bara vädret som återigen spelar oss ett spratt!

Nu står Phoebe vid ballkongdörren och vill ut igen...Jag undrar vad han gör när jag öppnar??
Det kanske blir ett inlägg till...vem vet..om det nu är någon här och läser mina tokigheter!?

Kram!

Ps. Katten kröp ut igen..! Ds.

Postat av: Lenitha

Jag läser dina tokheter... hehe.. alltid lika underhållande :D

Datum: 2010-04-17 kl. 22:52:29
Postat av: Margot

Här kom inget hagel, men en rejäl regnskur! Blåste ordentligt oxå!

Länge sen dom pratade om global uppvärmning på TV!! ;o))

Kramar

Datum: 2010-04-17 kl. 08:41:02
URL: http://mammasblommor.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: