Än ingen snö..

..tack och lov!
Jag har ännu inte bytt till sommardäck, så om jag blir stoppad av farbror Polisen idag, så får jag väl hitta på nått, som låter trovärdigt!!? Men om det kommer snö, så kanske jag slipper ljuga.. I helgen ska jag byta däcken! Jag har ju två stora och starka söner som kan hjälpa  mig!!

Jag tycker verkligen synd om min systeryster just nu, som har beställt sin resa till Spanien till idag och just idag lär dom ju inte komma iväg.. Hemskt det som händer, inte bara för min systers skull utan för alla flygresenärers skull och dom stackare som BOR på Island då?




Jag föredrar att tänka på något annat..
Min hjärna går just nu i spinn..
Så jag ska försöka att inte tänka alls..

Jösses..

Berättar mer en annan gång..



Idag vill jag iallafall passa på att säga grattis till Kia som fyller år!!

Hon är en av "mina" frivilligarbetare som troget kommer och jobbar (Kia kommer tre dagar i veckan!!) hos oss i köket!! SÅ FANTASTISK!!

Ha en bra fredag allesammans!

Speciellt Kia.

Och Ulrika & Conny..var glada att ni(vi) inte behöver oroa er(oss) för OM det skulle komma aska i planet, vad som kunde hända då..

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: