Skönt med helg!

Veckorna och dagarna går ju som bekant med en faslig fart...känns som om tiden bara rusar fram och man hinner inte riktigt med! Men just nu tycker jag det är riktigt skönt att det är fredag och två hela dagar ligger framför så som oskrivna blad.. (poetisk, så här på fredags eftermiddagen..nått i glaset kanske!?!)
Det är kulturnatten här i Uppsala i morgon, fast jag är ju inte den mest kulturella varelsen i stan precis.. så jag kanske får äran att åka till IsaDora och vara med på en "tjejkväll" där..frågan är ju om jag platsar...tjej...mjo...kanske...Tror att det kan bli riktigt trevligt iallafall..!!

Vad som än händer och sker så hoppas jag att det blir bra! Att få vara ledig och ta dagen som den kommer är nog en lyx som jag glömt bort att uppskatta, efter allt jobbande som jag gjort dom senaste månaderna!

Ha en bra fredagkväll allesammans!

Kram!

Postat av: isaDora

Det är ju självklart att du platsar!! :) Haha jag och Ehlin börjar gå om att kalla det för "tjejkväll" också.. Från och med nu säger vi kvinnokväll :) Kram!

Datum: 2009-09-11 kl. 08:38:05
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: