Skön dag!

Sååå skönt att ha fått vara ledig!! Jag blev upplockad av Helena och mamma, och vi åkte till Ullvakvarn och marknaden där. Det är ingen "disktrasemarknad" (där man säljer en massa TV-shop grejer) utan, det är en hantverksmarknad, med massor av fina saker! Årets mode måste vara konstverk som är gjorda av "ståltråd", det fanns massor med sånna! Vi var ganska tidiga, så det var inte så mycket folk, men det kom massor, allt eftersom!



Efter att vi gått i ett och ett halvt varv, köpt massor med god, hemmagjord choklad, så åkte vi hem till min mormors bror (som jag var på 80-årsfest hos!) som bor i Eriksberg. Trevligt trevligt!

Solan, som nyss fyllt 79 år och Roland som fyllt 80 år.


Har haft en kanonbra ledig dag! Skönt att bara vara!
Ehlin & Adina, kom inte tyvärr, men jag hoppas att jag snart får träffa dom igen! Imorgon tror jag att det blir en tur ut till favoritstället Fullerö!! www.fullero.nu Så IsaDora, om du läser det här, och vill följa med..Hör av dig!! ;-)

Trevlig lördagkväll allesammans!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: