R.I.P Ingrid..

Jaa...hon somnade in igår kväll, våran f.d granne och vän Ingrid...bara 65 år gammal, eller ung kanske man ska säga..
Usch och fy vad ledsamt och tråkigt..men det är ju så här livet är, vi ska ju alla dö någon gång...men hur det än är så är det fasligt onödigt och trist för oss alla som blir kvar..
Gamla klychor är ju lätta att ta till en sån här gång, som att nu slipper hon att lida längre och att hon har det bättre nu, och dom är nog sanna allihopa, men återigen, ledsamt ÄR det!
Tänker på hennes man Leif och deras två barn Helena och Ulrika och deras barn.. Usch och fy igen!
Det som är jobbigast är ju att mamma också är sjuk, även om hon mår så mycket bättre nu, så påminns man om hur skört livet ändå är...och det är jobbigt att veta att ens mamma är ledsen..dom skulle kämpa emot cancern tillsammans..


Idag har jag iallafall tagit tag i mig själv och lämnat in min cykel på reparation..Hela bakhjulet ska bytas och det skulle kosta 600 spänn....har ingen aaning om det är billigt eller dyrt, men det måste ju göras! Så nu har jag (OBS!) allternativet att kunna cykla till jobbet...(OBS..allternativ!!!)



Glöm inte att ge varandra en stor kram idag, uppskatta och var rädda om varandra, man vet aldrig vad som väntar en, livet är värdefullt och vi har bara en chans till det!

Kram!




Postat av: Ehlin

RIP ring ring.....:(

Datum: 2009-09-01 kl. 09:16:38
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: