Måndag igen..

Med en ny vecka som ligger framför en.. (är lite poetisk, även idag..!)
På fredag ska vi åka till NORGE!!!!!!!!!


Yeahhhh! Det är faktiskt över 8 år sedan vi var dit..hugaligen..
Tobbe skulle fylla 10 år där..och av någon anledning, så kom jag på att jag skulle lura honom..så han trodde hela resan dit att dom hade en annan tideräkning i Norge, så att han skulle missa sin födelsedag..för i Norge hade datumet redan passerat..=) Stackaren... Hihihi..
Men roligt har vi haft åt det!! Och hans födelsdag firades i Lillehammer på en pizzeria(tror den hette Peppes Pizza!?) och han minns det än idag! 
Vi ska faktiskt för första gången på evigheter åka dit, och dessutom ALLIHOPA!! Det ska bli riktigt trevligt!

Jag, Tobbe & Jennifer ska åka redan på fredagmorgon, för jag "vill" gå på begravningen av Ingrid, som är klockan 10 i Falun. Ehlin, Alfonso, Adina, Johan & IsaDora åker senare på eftermiddagen. På lördagen ska Josefin konfirmeras! Sen åker vi hem igen på söndagen! Håll tummarna för att bilar och vi håller hela vägen! Och att det ska gå bra med Adina!

Här är alla syskonen, Josefin är deras halvsyster som fyllt 15 år och ska konfirmeras! Det ska bli riktigt kul, att få komma dit igen! Hoppas bara att det inte dröjer 8 år tills nästa gång..!!

Kram alla!


Postat av: helene

va roligt det va o läsa.. jag fick berätta hela historien till martin, va vi skrattade här.. vi ser så fram emot o se er alla igen!!!!! det ska bli urkul!!

Datum: 2009-09-14 kl. 18:19:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: