Lite resfeber..

Alltid så mycket att tänka på, när man ska åka iväg någonstans... När vi bodde i Storvreta behövde jag ALDRIG bekymra mig om katterna, för dom tog alltid mina fantastiska grannar hand om..Mia & PG! Men NU...tack & lov, så har Jennifers pappa (Björn) lovat att han kan hjälpa oss..det är ju ett fasligt bestyr, med husdjur..
Eftersom jag/vi inte ska vara hemma på hela helgen, så måste jag ju hinna att tvätta också...och dammsuga...och handla kattmat...och tanka bilen...
Tror faktiskt på allvar att jag har resfeber... Men det ska bli riktigt kul att åka till Lillehammer, även om det bara blir en snabbvisit, så känns det som om det är en viktig visist! Både för Josefin och för oss alla andra! Och begravningen är ju inte nått som jag ser fram emot, precis, men den känns viktig den också!

Jag har tagit ledigt från jobbet i morgon, men jag hoppas att dom ska klara sig bra utan att "bossen" är där...
Idag blev jag förresten erbjuden 5% mer i tjänst...kan ju vara bra att tacka ja till det.. (jag ska beställa mellis åt Fritids, tror jag!) Vet ju att det bara är för en kort tid, eftersom jag ska sluta...när det dyker upp någonting annat..(snart hoppas jag!) Fast jag vill sluta med "flaggan i topp" och i seger!! För både mig och alla andra där på jobbet! Men kan andra sluta, så kan ju jag det också! ;-)

Ha en bra torsdagskväll allihopa!
Och så hoppas jag att jag kommer att ha tillgång till internet och en dator, så jag kan hålla er uppdaterade!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: