I Love Facebook!



www.facebook.se

Trodde aldrig att jag skulle gilla det så mycket som jag gör. Och det är inte för att spela en massa spel, samla på djur och skicka hjärtan, som jag är på den sajten, utan jag hittar gamla vänner, släktingar och bekanta! Hur kul som helst! Plus att man har koll på sina nära vänner och släktingar också! Jag gillar när det läggs ut bilder, som man kan titta på och när man kan chatta med varandra!
Igår hittade jag en vän från Falun, som jag inte har haft kontakt med på 14-15 år!!! Jag har mina gamla dagbarn, som vänner där, mina kusiner, faster & farbror, som jag annars inte haft någon kontakt med alls. Sen så klart finns det människor, som man inte ens vet vilka dom är, som vill bli ens vän...Fast sånna finns det ju i verkliga livet också, inte bara i cybervärlden!

Så jag tillhör dom som tidningarna skriver om, som är beroende av facebook..Bara att erkänna!

Kram! 



Postat av: Skövde

FACEBOOK RULES!!

Datum: 2009-09-23 kl. 08:49:33
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag har Facebook att tacka för att jag träffade min underbara sambo, så den siten kommer alltid att ha en speciellt plats även om jag (mot förmodan) skulle sluta där någon gång i framtiden. :)

Datum: 2009-09-23 kl. 21:18:47
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: