Härlig dag!

Tyvärr så har jag glömt kameran hemma hos IsaDora & Johan..så kan inte visa er några bilder på Adina, men jag har tagit några, så dom kommer lite senare!!

Har haft en härlig dag, mötte favvotjejerna på stan, och vi käkade mat, sen hem till Delia (Adinas faster!) hon bor verkligen MITT i stan (jag tycker att jag gör det..men jämfört med henne så bor jag i förorten..!) i en jättefin och mysig lägenhet! Tack för kaffet Delia! =) Sen träffade vi en annan av Ehlins kompisar, Iris och hennes söta dotter Engla. Efter det hade vi bestämt att vi skulle ha en tjej/kvinnokväll med sushi, så jag tog bilen (hade nästan glömt vart jag parkerat den!!) och åkte till Sommaro, där dom har stans godaste sushi..men det var

STÄNGT................. Varför?? Hmm..besvikelsen blev stor, men vi tog en varsin pizza på Johan & IsaDoras "kvarterskrog" istället! Mysigt och trevligt var det iallafall! Tack Ehlin & IsaDora!

Det var min lördag i korthet, jag hoppas att eran har varit lika härlig som min!? Nu ser jag fram mot en varm och skön säng och sen en helt ledig söndag..ännu ett oskrivet blad..;-)

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: