Gissa vem som vann?

Cykeln eller bilen?
 
Bilen så klart!!

Fast hade ju bra ursäkter... Det är ju en dag i morgon också, så jag har fortfarande chans att ha tagit cykeln till jobbet den här veckan! Men jag har faktiskt tagit mig i kragen och åkt till Kraftkällan idag och tränat, så i morgon kommer jag att ha träningsvärk, och den ursäkten ska jag inte använda för att slippa cykla..jag LOVAR!!




Är det någon därute av mina vänner och bloggläsare, som vet om jag och min familj kan få låna minibuss den 18-20 september?? Det hade vairt kanon, vi betalar självklart, eller om någon vill låna min Volvo och göra ett byte!?
Vi kommer att hyra en annars, och det blir ju ganska dyrt, så om ni vet någon eller kan tipsa mig om en minibuss, så snälla hör av er!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: