En vanlig torsdag

Har det varit, än så länge...och i morgon är det redan fredag och dessutom den 11 september..det har ju hänt en hel del i världen och i Sverige just det datumet, men vi får hoppas på possitiva vibbar i morgon!
 
Det hände en liten "olycka" på vägen hem idag...grymt..min väskan och min fina vita "Esprit"jacka ramlade av pakethållaren och hamnade (förstås) i kedjan...grymt en gång till... jackan är alldeles oljig och väskan höll jag inte på att få loss..men den klarade sig bäst! Så tråkigt på en så fin "munkjacka", tur att Tobbe har snygga, som jag kan "låna"!


Shit happens!

Det är iallafall skönt med cykelturerna..även om det blåste storm igår och det var skitkallt i morse, så går det snabbt att ta sig till jobbet och hem, och det dåliga samvetet, jag har att jag inte varit så mycket på gymmet, dövas lite iallafall!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: