Vilken dryg dag..

...det har varit... Vissa dagar är bara så dryga...och idag, SÅ BLÅSIGT dessutom, det spelade ingen roll hur mycket jag trampade på cykeln, så kom jag ingen vart iallafall..
Jag har haft en dam från Miljökontoret på besök idag...och i det stora hela sköter vi oss bra, men SMÅ, SMÅ, pettitesser fanns det att anmärka på...som att dokumentera precis allt...allt, från att hur många grader arbetskläderna skulle tvättas i, och att engångsmaterialen har den godkända stämpeln på sig och gud vet allt...SÅ DRYGT!! Och som ansvarig är det mig det kommer an på...och jag kände mig som en urvriden trasa efter det att hon gått..

Sen har jag oroat mig för Johan hela dagen också, men han ringde nu på eftermiddagen och talade om att allt hade gått bra!!
MIN HJÄLTE!!

Kan klassas mer än alla andra hjältar..tillsammans!


Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: