Pust...!

Att det ALLTID ska kännas likadant, det här med bilbesiktning... Skitnervöst och jobbigt...ALLTID!! Som att gå till tandläkaren...det måste ha att göra med att man VET att det kan bli hur dyrt som helst... Men tack & lov, så gick bilen igenom, utan någon anmärkning...!!



Jag tycker att jag är en modern tjej (ja, kvinna då...) med jämnlikhet som ett motto...men vissa saker ÄR bara inte tjejgöra...som tex att åka till bilbesiktningen...det ÄR ett killgöra... fast jag gjort det så många gånger så är det lika nervigt iallafall! Jag var dessutom ensam kvinna på hela stället...!

Ikväll blir det hockey...det ser jag fram emot! Hoppas att Leksand vinner, och att vi får bra platser!

Kram!


Postat av: Ulrika

Håller med fullständigt! Förstår inte heller varför vi tjejer måste TANKA bilen, kan ju få vem som helst att tappa minnet eller nåt...

Ha kul ikväll! Ser fram emot att träffas i morgon!

Te quiero <3

Hasta mañana!

/Ulrika

Datum: 2009-10-02 kl. 17:23:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: