Pizzakväll..

Det får bli "Margots pizza" ikväll! (dvs egengjord pizza på tortillabröd!)

Jag funderade ett tag på om jag skulle ta mig uppåt i landet, mot Dalarna (det var så länge sen sist!) Har verkligen haft beslutsångest...fram o tillbaka..-ska, jag eller ska jag inte.. Som i morse...då jag skulle åka till jobbet (jag har två utgångar från mitt hus) cykeln åt det ena hållet och bilen åt det andra....HERREGUD, så mycket beslut som ska fattas!! Men nu har jag iallafall bestämt mig för att INTE åka, inte ikväll iallafall..Men beslutet kan ju omprövas...

Tobias, brukar inte läsa min blogg så ofta, för vi "bor ju ihop" och jag berättar allt (tror han ja´) för honom iallafall..Fast idag var han in och läste om "Kajan", och fick då se alla bilder på sina syskon..orättvist (vi bor ju bara ihop...) tyckte han, så här kommer en bild på sonen:


Mohahhaa!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: