Onsdagsmys!

Jag kommer ihåg, när Ehlin skulle åka till Australien och vara borta i ett år, och hon skulle få en ny kusin under tiden..och Ehlins största oro var att den nya kusinen inte skulle tycka om henne och minnas henne...
Så kan jag känna nu, med Adina....fast, jag vet att det inte är sant, så har jag varit jätteorolig, att missa en massa nya saker i hennes liv, jag har ju inte träffat henne på över två veckor...Så idag slutade jag 20 minuter tidigare och åkte till Stockholm...Fick mysa och pussa på Adina hela eftermiddagen!


Nu kan hon vända sig från mage till rygg och tvärtom! Hon växer så det knakar!


Jag såg inte till några journalister idag, men dom kan ju ha varit där iallafall... så vi får väl se om det blir nått hallabaloo i pressen..

Nästa vecka är det skolkonferensen (igen), ska fixa fika till en massa lärare (250 st), sen blir det några extra dagars ledigt och firande av en nyrakad son som fyller 20 år!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: