Kalasdax..

Fast det kanske inte kallas för kalas, när man fyller 17...eller? Ähh, skit samma, jag ska hem till min vän och arbetskompis Carola, hennes dotter Anna fyller år idag!
Bilder kanske kommer senare!!

Har haft en okej dag på jobbet idag, kallt, nått så in i vassen har det varit både ute och inne...tog en timme innan jag tinade upp, efter att jag kommit hem..

I morgon kommer det en  journalist och ska göra ett reportage, om hur det kommer sig att Miljökontors-tanten kunde hitta så mycket hos oss..så jag får väl hålla i hatten, om det börjar att blåsa skit runt öronen..
Och det var ju så hemska saker som hon anmärkte på...herregud..inga rutiner om hur vi ska tvätta våra kläder om någon i familjen har vinterkräksjukan...Ohh my god!! Städredskaperna i städskåpet stod på golvet...Ohh my god!! Det blir nog ett bra reporage, tror ni inte..!?
OM, jag visste att jag gjort en massa fel och inte skötte mitt jobb på bästa sätt hade jag varit riktigt nervös och mått dåligt, men nu VET jag att jag (VI) gör ett fantastiskt jobb, så jag har ryggen fri! Känns som om det är min arbetsplats dom vill åt, mer än att vara sakliga! Och det är ju inte första gången!

Näe, nu ska jag åka till Gottsunda, och fira en 17-åring!

Kram!

Postat av: isaDora

Håller med helt och hållet!! Det är väl bra att det kommer någon och kontrollerar och anmärker om det är något fel på en arbetsplats.. Men anmärkningarna ni fick var ju inte farliga! Ni är ju inte mattanterna som skopar upp pasta och köttfärssås på golvet och serverar det till ungarna... Så någon bra story tror jag inte journalisten får..



Tycker ni är jätteduktiga och gör en fantastiskt jobb! Och som du säger.. Inget att oroa sig för eftersom ni sköter er!



Kram! <3

Datum: 2009-10-20 kl. 10:36:33
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: