En till begravning avklarad!

Idag smet jag från jobbet och åkte till mamma och hämtade henne, så att vi kunde vara med på hennes fasters begravning! (vet inte om det var nån på jobbet som märkte att jag var borta!!)

Trist, tråkigt och ledsamt...trevligt, vackert och okej...Så kan man väl sammanfatta alltihopa! Jag tycker väldigt mycket om Lena Kyrka, den ligger så vackert på åsen i Vattholma. Samtidigt är den så förknippad med så mycket sorg..





Jag tror att jag ska gifta mig där, OM jag nu nån gång ska gifta mig igen...Det skulle vara så kul att få något vackert och positivt att minnas från den kyrkan!

Kram!

Postat av: isadora

Det tycker jag att du ska göra!! :) Får gå på jakt efter en snygg man! Det är ju verkligen en vacker kyrka och läget är ju helt underbart...



Kram!

Datum: 2009-10-15 kl. 07:46:51
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: