Burr..va kallt..

Fy,fy...Det finns inte mycket som jag verkligen HATAR..jag är en kärleksfull människa, förlåtande och oftast ganska possitiv av mig..men att FRYSA är nog bland det värsta jag vet...HATAR verkligen att vara kall och frysa! Den här hösten har ju verkligen varit en varm och skön höst, men idag den 1:a oktober 2009, så åkte vinterjackan fram ut ur garderoben (funderar på att köpa en ny..men det får bli lite senare!)

Burr..


Men,men.. det är väl bara att inse att det verkligen ÄR den 1:a oktober och hur mycket jag än önskar och vill ha sommar och sol, så är sommaren slut och en vinter väntar, med köld och kyla!
Thats life...önskar ibland att jag var en björn och skulle kunna gå i ide under vintern, sova bort mörkret och kylan och sen vakna upp någon gång i mars igen!


Kram alla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: