Alone..



Jag blev helt ensam idag (igen..) Alla tre kidsen är i Sthlm idag, fast jag tror inte att dom vet om att dom är där alla tre..Förutom Ehlin då, som BOR där!! ;-)

Jag undrar hur man skulle reagera om man mötte någon, i en annan stad, helt appropå..Som om jag skulle möta någon av mina systrar på gågatan här i Uppsala tex. Jag tror faktiskt inte att jag skulle SE dom!! (jag har ju iof nån slags ansiktsdyslexi..känner ju inte igen nån, när jag är i dalarna tex..mina syrror håller nog på att bli galna på mig..när dom tycker att jag borde komma ihåg och känna igen folk!) Jag vet att Johan mötte Conny & Anders en gång här i Uppsala, och det måste ha varit en underlig känsla..!? Det är ju självklart en hel annan sak om man VET att någon är på samma ställe som en annan..Men ni förstår vad jag menar va?

Nu ska jag fortsätta surfa runt i den fantastisk cybervärlden (facebook!) Jag ska käka den godaste glassen som finns, Ben & Jerrys och tycka lite synd om mig själv, som är helt ensam!

Kram!

Postat av: Ehlin

Ha ha ha, lustiggt att du skrev om detta. Vi Träffade upp några vänner och åkte till ett hak för att äta, Alfonso och hans kompis gick för att ta ut pengar. Kommer tillbaka och frågar ;"Gissa vilka vi träffade? Ingen aning svarade jag; Johan och IsaDora! Ha ha ha!!" Världen e bra liten! Pussar

Datum: 2009-10-24 kl. 20:37:27
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: isaDora

Haha när jag läste detta var jag också bara tvungen att skriva om det :) Stod och köade utanför Hovet och Johan gick för att ta ut pengar.. Sen är det någon som är ovanligt likt Alfonso i folkmassan.. Innan jag hinner vinka och hojta så ser jag Johan också... :) Liten värld helt enkelt :)

Datum: 2009-10-24 kl. 09:56:53
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: