Tillbaka på jobbet..

..Där datorn fungerar som den ska!
Tobbes kompis, Alex, kunde inte fixa min dator igår, han är tvungen att fixa andra saker, för att försöka laga den. Och jag hoppas verkligen att han kan fixa den, och att alla kort och all information finns kvar efteråt. Det hade varit så tråkigt om alla korten försvann..Jag köpte ett USB-minne för ett tag sen, för att just ha en "backup"..men har inte gjort det än... Såå, typsikt!

Kanske kan flörta lite med Ehlin och låna hennes lilla rosa, om det är så att Alex inte kan fixa den idag!! ;-)

Har haft en fantastik resa till Dalarna, jag var till Borlänge igår och träffade lillsysterystrar. Ulrika och jag shoppade på Kupolen och Helena träffade jag på Maxi! Försökte få tag på min pappa också, men lyckades inte, så honom får jag hälsa på en annan gång!

När jag kom hem igår på eftermiddagen, så körde jag igång med Julpyntandet!! Så nu är det juligt och fint hemma! Det blev riktigt bra!

Är tillbaka på jobbet och det är skönt att det är fredag...en gammal klyscha...men ack så sann!

I morgon ska det bli SÅÅÅÅ mysigt att få se när Adina döps! Och träffa allihopa igen! (dom som är friska och kan komma!)

Hoppas att jag kan få min dator fixad, för hur ska jag annars överleva helgen, utan Facebook och min blogg??? Håll tummarna!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: