Samma-lika idag..

Samma gråväder, fast kallare och nu regnar det också, absolut ingenting som man blir piggare av.
Känner mig fortfarande hängig, och klarar mig tack vare Herr Ibumetin ;-)! Tända ljus och soffan är det som gäller, Tobias jobbar ikväll, så soffan är min, bara min!!

Favoritprogrammet är klockan 21.00

Kan han bli Adinas morfar tror ni?? =)

Ha en bra onsdag allesammans!

Kram!

Postat av: isaDora

Haha ja det tycker jag! Katarina McDreamy..... Det passar dig!! :)



Måste erkänna att jag hade det så trist på jobbet en dag och smygtittade på de kommande avsnitten... Så ligger 2 st framför nu! Började med att jag skulle försöka hitta det avsnittet jag missade nere i Ed när Izzie lämnar.. Men då fanns ju dom kommande också... det gick bara inte att stänga ner sidan och vänta!! Men ska nog kolla ikväll ändå... ;) KRAM! <3<3<3

Datum: 2009-11-11 kl. 15:59:39
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: