Missade tvättstugen...en gång till..

Åhhh..känns som om det är troll i att tvätta i tvättstugan just nu. Hade tvätt-tid i fredags, då GLÖMDE jag mina arbetskläder (som var det viktigaste att tvätta) kvar på jobbet. Idag kom jag ihåg att ta hem kläderna, men då MISSADE jag tiden... Tobbe gick dit efter en timme, men då hade nån redan hunnit ta min tid! Typsikt! Men gör ett nytt försök i morgon! Ingen panik än!

Har varit chaufför åt mamma idag, hon fick sin andra svininfluensavaccin idag, sen var vi på en doppresentjakt, och efter det så åkte vi hem till Johan & IsaDora, som bullade upp med julvört, skinka, senap och julmust!!!!!!! ÅÅhhh, så gott det var!! Sen en nostalgitripp till Ica-Solen innan det nu är dags för ännu ett avsnitt av "Ullared" på femman!!

Nu är det bestämt att jag smiter iväg till Leksand på onsdag!! Tar ledigt på torsdag, och det ska bli skoj!! Tack Conny för att du fixade en biljett till mig! (ni som undrar, och inte redan har listat ut det..det är hockey: Leksand-Almtuna!) Jag ser verkligen fram emot det!

Ha enbra måndag kväll..
I morgon är det EN MÅNAD kvar tills julafton!


Kram!

Postat av: isaDora

Man hänger inte med tiden! Fy vad fort det har gått! En månad kvar tills jul! Ska bli sååå mysigt! :) Tack för att ni kom förbi! Kram

Datum: 2009-11-23 kl. 20:59:11
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: