Leksand here I come!

Fortfarande ingen dator hemma..Fast nu har jag hittat kvittot (i källaren!!) och en kompis till Tobbe har lovat att kolla på den i morgon!
 
I dag åker jag upp till Dalarna.. Trivs kanonbra här i Uppsala, men Dalarna kommer nog alltid att vara "hemma" för mig! Ser fram emot att umgås med familjen Melander och att gå på hockey. Går nog in i shoppen och hejar på exet också!

Igår hade jag en mysig eftermiddag tillsammans me IsaDora och min mamma. Jag och IsaDora åkte först till Ikea (där jag köpte en ny matta) och sen åkte vi till favoritaffären Fullerö www.fullero.nu och tittade! Retade IsaDora lite, när det gäller julpyntandet, för hon var SÅ sugen på att pynta, men hon har lovat Johan att inte plocka fram nått förrän till helgen.. Men när jag köpte fyra Julstjärnor på Ica-Solen, så vart måttet rågat...jag tror faktiskt att hon åkte hem och har förvandlat lägenheten till en orgie i julpynt...=) Ska bli kul att se!! Längtar tills jag själv hittar orken och tiden att fixa hemma...hämtade julkartongerna i källaren igår, så det är egentligen bara till att börja!! Fast först blir det LEKSAND!!

Kram!

Postat av: Ehlin

Va inte ni/du för pank/a för att komma till mej igår??!!....

Datum: 2009-11-25 kl. 13:34:08
Postat av: isaDora

Haha det hade du rätt i ;) Det första som hände när jag kom hem var att gosa och charma Johan och fick honom att säga JA! :) Sen när jag väl började så märkte jag att jag hade extramt lite julpynt ändå!! Har inte köpt några julblommor eller ljus till adventljusstaken.. så blev julgranen, julsjärnan och en eladventljustake i fönstret bara... Men mer kommer!! Nu är ju lönen här.. eller aa Johans i alla fall! :)



Tack för turen i alla fall! :) Ehlin har ju rätt i sin kommentar! Måste ju låta konstigt att man åker ut när man inte har råd för sthlm... Men i ärighetens namn hade jag 1,22 kr på mitt konto.. Efter turen -79 kr för orkideen som du la ut....

Datum: 2009-11-25 kl. 09:19:07
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: