Har hänt nått..

..Har haft båda mina söner hemma en stund på eftermiddagen..och DET var LÄNGE sen!
Phoebe dissar både mig och Tobbe, men när Johan kommer kommer han som en raket (en långsam sådan,men ändå..)

Kul att se är det iallafall, vilket minne katterna måste ha!

Har "fått" tillbaka min bil idag också, har faktiskt bara saknat den EN gång under dom veckorna den har varit hemma hos Johan & IsaDora, och det var i fredags, då det regnade på morgonen när jag skulle cykla..annars har det varit helt okej att vara "utan" (vet ju vart den står, så det är ju bara att hämta den!).
Ibland har jag funderat på att sälja den, men hur det än är så är det skönt att ha den, skönt att veta att man kan åka till Dalarna när man vill och att kunna hjälpa mamma när det behövs, och samtidigt kunna låna ut den till Johan & IsaDora, när dom behöver en bil. Så jag behåller den nog ett tag till.. fast det har ju skett förändringar i livet förut (NO SHIT!!) så det kan ju ske flera!! Eller?

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: