Vanlig dag!

Inget speciellt har hänt idag...mer än att mamma har fått lämna Akademiska Sjukhuset, och kommit hem!

Jag har jobbat som vanligt..städat, när jag kom hem..kollat på Tv´n, käkat "gammal" skolmat och bara slappat...har kollat på treans "Sjukhuset"..riktigt intressant är det, och nu är det en annan dokumentär på, "Stockholm-Arlanda", den är bra den med! Jag sitter framför datorn, och när jag kollar ut genom fönstret, så ser jag Polishuset...att ingen gör en dokusåpa där?? Ser Häktet, med gallren för fönstren..under Helikopterplattan(?) så ser det ut som "rastgårdar"..det kunde ju bli en jättehäftig vardagsdokusåpa ju!! Eller hur!?

Så en helt vanlig dag, håller på att gå mot sitt slut...Så Godnatt & Sov SÅ Gott!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: