Tisdagsfunderingar...

...Har jag nog egentligen inga...för har inte en aaaaning om vad jag ska skriva om idag...Kanske ska jag berätta att jag fått en genial idé att kombinera en inflyttningsfest/visning av lägenheten för mina kära arbetskamrater och det årliga restaurangbesök som vi brukar göra...min geniala idé är att jag köper cateringmat HIT!!!!!!!!!! Hur smart är inte det??? (Jättesmart!!) Får ju rätt så mycket pengar från jobbet för att glädja och tacka alla arbetare och frivilliga, så jag behöver inte bekymra mig för att det ska bli "dyrt"!! Vilken kanonidé, om jag får skryta lite..hihi.. Då kan jag ju köpa blommorna som också blivit en tratition, och ha dom här, så får var och en ta med sig en hem...Åhhh..vad nöjd jag är!! =)

Har haft en bra arbetsdag idag, jobbig mat (soppa), men har hunnit med matbeställningarna för sista veckan, innan skolavslutningen!
Kan inte fatta hur fort den här terminen har gått..och SÅ mycket som hänt i mitt liv, under det här året..och det är ju inte slut än...



Ha en fortsatt bra tisdagskväll alla bloggläsare!

Kramisar!

Postat av: Ingela

Låter som en jättebra idé tycker jag! :-) Du e så smart, Kattis! :-) Kram.

Datum: 2009-05-19 kl. 20:01:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: