Olika människoöden

Har precis kommit hem från mitt "nya" jobb som Personlig assistent, och vilket speciellt jobb det är! Och vilka otroliga människoöden det finns! Käre värld! men SÅ meningsfullt ändå..kanske inte alltid för assistenten, men för "brukaren"!
Även om jag egentligen är SKITNERVÖS inför uppgiften, så hoppas jag verkligen att det kommer att gå bra! Hoppas det iallafall!

Efter en slitsam dag på mitt ordniarie arbete, så känner jag mig rätt så trött nu..och den fantastiska värmen som kom, gör ju att man längtar ännu mer efter ledigheten, och framför allt SOMMAREN!!

Men nu är det snart slut på den här terminen..bara 8 arbetsdagar kvar...Vårfest på onsdag..(bläe), sen Studentavslutning på fredag (!) och efter det är det bara 4 dagar kvar!

Ska jobba som PA på onsdagkväll också, då börjar jag klockan 20.00! Det blir mycket nu, men som sagt...snart är det SOMMARLOV!!

Nu ska jag sätta (lägga) mig bekvämt i soffan och bara zappa bland tv-kanalerna och slappa!

Kramisar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: