Höll mig på benen!

Det var inte lika jobbigt att träffa mamma, den här gången..även om det är jobbigt att se att hon har ont, så är det inte på långa vägar så jobbigt, som efter förra gången!! Hon får åka hem i morgon, så jag hoppas att det kommer att gå bra!

Tobbe jobbar, så är alldeles ensam hemma...förutom katterna då, som numera har hittat sina platser i soffan och fotöljen...hrmf...en massa katthår överallt!=/

I helgen får jag STORFRÄMMANDE!! Jennie och hennes bästa kompis Emilia, kommer!! Det ska bli jättekul, att få rå om två fjortisar.. ;-) Dom kommer med tåget på fredag, och sen åker dom hem igen på söndag! Vad dom ska göra hos en "gammal" moster, vet jag inte, men nått skoj vi nog hitta på!!


Hittade ingen annan bild, när dom är tillsammans..tjejerna! Men snyggingar är dom..blonda som blondiner!

Ha en bra onsdagkväll alla!

Kramisar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: