Grattis idag!



Idag är det Phoebes tur att fylla år! Han blir 9 år!! Det är rätt så många år det...speciellt i en katts liv!

Det ser ut att bli en fin dag idag, soligt och ganska varmt, så en eftermiddag med Rugby, ska bli skoj att kolla på! Innan blir det tvättstugan och uppladdning inför dom sista arbetsveckorna..ska även jobba som Personlig Assistent nästa vecka, jag ska få lära mig alla rutiner och lära känna hon jag ska jobba med!
 
Jag har en annan viktig "arbetsuppgift" också, och det är att ta emot anmälnigarna till Johan & IsaDoras bröllop! Det är redan några som ringt och tackat JA! Den 27:e är sista dagen för er som läser bloggen, är bjudna på bröllopet och inte anmält er.....!!

Kramisar!

Postat av: Ehlin

Oj har glömt, men jag och Alfonso kommer på Bröllopet :D (och kanske en liten skitunge som får hänga på) :P

Datum: 2009-05-24 kl. 11:14:24
Postat av: Helena

Grattis till Phoebe! Min katt blir 11 år i höst; en riktig "gammelgubbe", men oj, så go! =)

Datum: 2009-05-24 kl. 10:51:15
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: