Babyshower..

Obs! Stavningen....??

Idag har jag varit på min allra första babyshower! Alfonsos syster Delia, har fixat och donat, bjudit Ehlins vänner, fixat mat och efterrätt(er!), och roliga lekar! Jätte kul och jätte trevligt! Ingen svensk tradition, precis, men iallafall, en rolig grej att göra! Hon (dom) fick massa fina saker, kläder till bäbisen och en nappflaska och andra nyttiga saker! En barnvagn, badkar och en gunga!!

Fick även träffa Alfonsos mamma, som också heter Delia!
Festen var här hemma hos mig, och det var kul att få visa upp mitt hem också! Har slut på batterierna i kameran, så tyvärr, blir det inga bilder!

Tidigare idag, så blev jag sminkad på "Make up store"..det blev riktigt bra!! Köpte och fick lite nytt smink..kul,kul! Tack Johan, IsaDora, Ehlin och Alfonso för julklappen! =)

En fantastisk helg..och den är ju inte slut än..en hel söndag kvar!

Kramisar!

Postat av: Helena

Jag var också på mitt livs första babyshower i februari i år hemma hos min syster, vars pojkvän har det som tradition i sitt hemland. Kul med lite nya traditioner! =)

Datum: 2009-05-02 kl. 22:58:00
URL: http://aragornsfru. blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: