Trasig bil =(

Min fantastiska bil är trasig.... och jag tillhör den kategori av människa som tycker det är ganska okej att tanka bilen själv...ev. fylla på spolarvätska...men att hålla koll på allt annat, är så DRYGT!! Men nu läcker den olja och bromsarna är paj.... =((
Så idag åkte jag buss till jobbet och ALLT går, bara det att det tar längre tid...och det är bökigare när man ska handla efter jobbet. Men som sagt allt går, har ju varit utan bil förr, så varför skulle jag inte klara av det nu..mitt i allt packandet och flyttplanerna???


Kan även meddela att bokhyllan är inte helt tom, men faktiskt nästan...tre skåp och vitrinskåpet är kvar...massor med filmer och gamla böcker är kvar, men allt annat är SLÄNGT eller nedpackat!

Nu ser jag fram mot en lugn och skön kväll..
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: