SOMMARtid

Jag kom faktiskt ihåg att ställa om klockan igår kväll innan jag somnade! Så nu sitter jag här, senare än vanligt och kollar igenom facebook,tidningar och en del bloggar (brukar kolla på Nordea också, men det orkar jag inte nu!).
Fast egentligen ÄR det ju inte senare än vanligt, eftersom det har blivit SOMMARTID !!

Nu längtar jag till på onsdag den 1 april, då jag ska få hämta nycklarna till nya lägenheten! Då blir det VERKLIGHET! Tobbe ska nog sova där redan första natten, han har nämligen en spännande resa till Stockholm den 2:a april. Han ska MÖNSTRA! Hoppas att det går bra för honom på det!

Idag kommer Johan hit och ska försöka återställa sitt gamla rum, jag har spacklat och nu ska det målas! Sen tror jag han får ta med sig Phoebe hem till sig, så han får lite lugn och ro och inte rymmer ut i skogen innan vi flyttar!



En sak som är både en fördel och en nackdel, är ju att jag har den här lägenheten i en månad till.

Fördel;
Jag behöver inte ta med mig allt, som jag inte vet vad jag ska göra med, kan åka hit när som helst och "hämta resten".
Behöver inte städa NU utan kan vänta med det! (min fantastiska granne, har lovat att hjälpa mig!! JIPPI!)
Nackdel;
Kan lämna kvar saker bara för att jag vet att jag KAN.
8017kr för en tom lägenhet.
Jag kommer förmodligen dra mig in i det längsta för att åka hela vägen ut till Storvreta för att hämta och fixa det sista.
Garaget...en samlingsplats för "brahasaker" som ingen vill ha längre.

Ja,ja..nu ska jag njuta av SOMMARtiden...fast det är vitt ute fortfarande...

Kram alla!


Postat av: Ingela

Hejsan svejsan från Fjällboskogen... jag sitter här i soffan och bromsar en förkylning. Men jag tänker åxå njuta av droppet från taket i dag.. absolut!! Lycka till med allt vips så är allt klart

Datum: 2009-03-29 kl. 10:20:23
URL: http://fjallboskogen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: