Slapp i fisken...

Det skönaste utrycket jag hört på länge...vet inte ens vad det betyder, men kan tänka mig att det är som att vara "under isen"??...HIHI...Det är min vän Helene från Norge som har det som rubrik på Facebook..Vi har skrattat gott åt den meningen hela dagen...för vi har nog alla känt oss slappa i fisken idag..hihihihihi... Trötta,slitna och allmänt bara skit..?Så Helene eller någon annan skön norrman som läser min blogg..hur ska jag översätta utrycket?
Skönt utryck var det iallafall!! =))

Det blev inget Kraftkällan idag, hem och packar lite istället..Det blev rensning igår trots allt..köket har fått sig en rejäl omgång..men som jag skrev igår, jag vill ju kunna BO här också..När till och med rensande börjar ta sig in i kyl & frys, har det kanske gått för långt, eller? Fast det är klart, att det finns gammalt "skit" där också, men nån måtta får det väl vara!!

I morgon ska jag till mitt "sommarjobb" och hälsa på!! Det ser jag fram emot! Hoppas att dom kommer att trivas med mig och jag med dom! (Håll tummarna!)

Kram allihopa!


Postat av: Ann-Louise

Oj vad du står i och packar och grejar! Jobbigt, jag vet...har flyttat många gånger själv...men det är såååå skönt när man landat på nya stället =) Var ska du sommarjobba? Kram

Datum: 2009-03-25 kl. 17:11:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: