Packa...

Näe...inte än...
Igår och idag har jag faktiskt varit hemma hos Johan (& IsaDora!) sett hur hans hem börjar att ta form...riktigt fin lägenhet! Idag har dom tapetserat en fondvägg i sovrummet...och det blev kanonfint!

Kan tillägga att nattduksborden har JAG monterat ihop!!=)

Måste vara kul att kunna köpa nytt...inte behöva ärva en massa konstigt, som jag gjorde när jag flyttade hemifrån!

Det kändes konstigt, när jag skulle åka hela vägen ut till Storvreta..tur att man på något konstigt sätt kan "släppa" kärleken, till ett ställe...det gör det SÅ mycket enklare att flytta härifrån! Minns att det var lika när jag skulle flytta ifrån Leksand också..att plötsligt så var inte känslan för hemmet detsamma!
Nu blir det ju så mycket mer speciellare, eftersom det blir mer MITT hem (även Tobbes!) jag behöver inte anpassa hemmet efter några barn, utan det är faktiskt JAG som ska bo där, inte "vi" som familj!

Kram alla! Och tack för alla fina kommentarer!

Postat av: Ulrika

Jättefint sovrum! Hoppas dom kommer att trivas!

Alla dina beslut du tagit hittills har varit helt rätt. Allting ordnar sig, och allt kommer att bli bra, vänta ska du se! Alla åldrar och all tid har sin tjusning!

Älskar dig! :-)

Kramar i massor!!

Datum: 2009-03-03 kl. 10:37:14
Postat av: Ehlin

Kan inte mer än att hålla med din underbart kloka syster!!

Love u! Pussar

Datum: 2009-03-03 kl. 16:31:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: