Packa pappas kappsäck....

Ni måste tro jag är dum i huvudet, som bara skriver om packningen...men det ÄR mycket att packa, och speciellt att RENSA! Fast nu kan jag meddela att jag börjar se ett slut på eländet... På mitt rum finns det fortfarande saker att packa ner, sen förstås alla tavlor och gardiner som hänger uppe, men det blir så kallt och ekar så trist, så dom tänker jag låta hänga kvar till slutet!

Ensam och tyst är det här...och ska i ärlighetens namn säga att jag har bara tittat på mina räkningar...dom ligger kvar i köket och svettas ordentligt..men på nått sätt så ska dom betalas!! Får börja igen med "lotteriräkningarna": man lägger alla räkningar i en hög och drar på måfå, vilka man ska betala först, sen får resten snällt vänta (vilket dom ALDRIG gör!) till nästa löning kommer...

Nähä...nu tror jag visst att soffan lockar igen..kanske ska ta mig en tupplur och fortsätta drömma om hur jag ska möblera i min nya lägenhet!! =)

Kramisar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: