Övat på flytt...

...har jag gjort idag, har nämligen hjälpt Carola & Willy med deras flytt idag..
Trodde jag skulle åka dit och få lite inspiration, men det vete katten om jag fick..men så har dom HUR mycket grejer som helst och jag har ju bestämt mig för att RENSA ut! Så idag har jag sålt min bokhylla!! JIPPI!! Så nu MÅSTE jag ta tag i allt som jag samlat på mig i den under alla år och RENSA!
Det känns jätte bra! Sakta men säkert så blir jag förberedd på allt som ska ske.

Lycka till Carola & Willy med ert nya gemensamma hem! Tror att ni kommer att få det kanonbra när ni väl landat och får allt på plats! =)

Inte kunde jag sova i morse heller...typiskt, men är ju inte förvånad!

Det får bli en lugn kväll, med Melodifestivalen och lite kex och ost tillsammans med Tobbe & Jennifer! Nice!

Kram alla!

Postat av: ehlin

Jag kollade oxå på Melodifestivalen... säger bara en sak: den där J-lva Ugglas...

Datum: 2009-03-07 kl. 10:00:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: