Orkar inte...just nu...

Skulle ju behöva börja med packandet, som jag tjatat om i en månad nu....skulle ju bara vänta tills Ehlin & Johan flyttat sina saker....så vad har jag för ursäkt nu, mer än att jag ORKAR inte.... Jag lovar att i morgon SKA  jag börja...hrmf...
Kan ju alltid skylla på Johan...har ju varit hemma hos honom varje dag sen i måndags..Eller Ehlin...näe...Tobbe...JO, han säger att jag hinner iallafall...hihi... Nejdå..har bara mig själv att skylla på! Jag SKA!! (sluta tjata...!)

Blir så sugen på att verkligen börja om på nytt, när jag ser hur fint Johan får det (och Ehlin!). Men jag måste verkligen försöka få ihop mer pengar till dom dubbla hyrorna i första hand (+el-räkningen på över 2000kr)
Johan fixade en fondvägg i sitt vardagsum idag också, fast jag hade ju tillfällig sinnesförvirring när jag var och kollade på min nya lägenhet, så det är ju inte mycket som jag minns... Så vet inte vad och vart det skulle bli snyggt med fondväggar... Var ju inte ens i köket och såg hur eller vart spisen stod..=/
Tobbes största bekymmer just nu, är ju att jag inte vet om det fanns någon diskmaskin eller inte...

Kram alla!

Postat av: Ehlin

Shit hoppas verkligen att ni har de för din skull! Annars måste juh tobbe få jobba lite oxå.... he he he!! Puss

Datum: 2009-03-04 kl. 08:30:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: