Myshelg

Jaa, det blev en myshelg tillsammans med Ehlin & Crusse! Plus Delia, Johan & IsaDora som kom på en liten födelsedagsmiddag igår! Jag bjöd på Kycklingfilé, bandspagetti och ädelostsås och en vanlig grönsallad till! Det blev helt okej, faktiskt! Fick mer presentkort på IKEA och förhoppningsvis en ny kökslampa! Me like!

Hur det gick med packandet??
Vem tjatar??

Jo då, lite rensande blev det allt, och nu efter att ha skjutsat Ehlin till tåget, så har jag gjort en hel del faktiskt! Det slängs massor kan jag meddela! Fast en sak som jag hittade långt upp och långt in i ett skåp, var bröllopskortet på mig & Tommy...hmm...den åkte ner i en kartong faktiskt, inte för att jag vet varför, men allt behöver jag ju inte slänga! Nog kan det väl vara rätt så kul att visa barnbarnen sånt?

Näe nu ska jag kolla på när Leksand verkar förlora ännu en match i kvalserien...mot Växjö dessutom! =/

Men kan berätta att Dalarna vann Rikspucken alldeles nyss, med Fredrik i mål! JIPPI!!


Kram alla!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: