Missade en dag igen...

..Och jag tog en vilodag från allt packande och spacklande igår.. Jag var rätt så duktig iallafall, jag tog med mig alla gamla böcker och videoband (även kassettband!) och lämnade in dom på "Helping Hand"! Sen så tränade jag en timme på Kraftkällan, trots träningsvärk..Och nu har jag ännu mer värk....=)

Efter Ehlins "hot" om helgen, så tycker jag det inte gör så mycket om jag skippar packandet! Och det har faktiskt visat sig att jag jobbar bättre, när jag har någon som "tittar på", varför vet jag inte...men när Johan & IsaDora varit här, så har det röjts massor! Så kom igen Ehlin med blåslampan i helgen!  Looking forward to it!

Snart är det 1-års jubileum för bloggen(på fredag)..hur firar man det? Några förslag?

Ha en bra onsdag alla!
Kram!

Postat av: Ehlin

Jaha har du bloggat ett år redan?

Hmm ja hur firar man sådant? Vi kanske ska börja med att fira dej på din födelsedag på torsdag!! 19/3!! Hi hi hi! Ses ihelgen!!

Puss

Datum: 2009-03-18 kl. 07:42:31
Postat av: Helena

När jag firade ett år med min blogg så gjorde jag en sammanfattning av det jag skrivit under året och lade upp en bild från varje månad. En annan som firade ett år gjorde det med att lägga in sitt allra första blogginlägg på nytt -men det finns säkert fler saker man kan göra...

Datum: 2009-03-18 kl. 16:17:21
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: